Autot
- Ryhmä: HISTORIC H2
- Moottori: Teho 180 Hv ja 195 Nm (Jarrutettu Special Motors)
- Moottorityö: Timo Mäki, Joonas ja Jote Koivisto
- Vaihteisto: 4V välitetty
- Alusta: BILSTEIN
- Jarrut: AP Racing
- Renkaat:
- Kesä – 13” KUMHO/BF-GOODRICH
- Talvi – 13” BF-GOODRICH
Kolmen BMW vuoden jälkeen veljesten halu takaisin Fordin rattiin kasvoi ylivoimaiseksi ja vuoden 2009 loppupuolella talliin haetiin Kimmon vanha siviili-Escort. Tästä marjapuuron värisestä kaunokaisesta alotettiin vajaan vuoden mittainen historic-autoprojekti. Historic-sarja kiinnosti veljeksiä tasaisuutensa ja edullisuutensa vuoksi. Kilpailukykyisen F-ryhmän rakentamisen kustannukset ovat kohonneet niin suuriksi, ettei talliin haluttu toista f-ryhmän autoa.
- Ryhmä: F
- Moottori: 2,3 16V Teho n.270 ja 265 Nm (Jarrutettu Special Motors)
- Moottorin ohjaus: Motec
- Moottorityö: Timo Mäki
- Vaihteisto: GETRAC 5V suorakytkentä
- Alusta: REIGER 3-säätöinen
- Jarrut: ALCON
- Renkaat:
- Kesä – 15″ BF-GOODRICH/MICHELIN
- Talvi – 16″ BF-GOODRICH
Escortin vaihtaessa yllättäen omistajaa oli Kimmon ja Jannen pohdittava, miten jatkaa ralliharrastusta. Suurin kriteeri auton valinnalle oli takavetoisuus, joka rajasi mahdollisuuksia jonkin verran. Nykyinen veljesten F-ryhmän kilpa-auto löytyikin Riihimäeltä. BMW oli ostohetkellä kilpaillukuntoinen, mutta se rakennettiin lähes kokonaan uudelleen heti ensimmäisellä kaudella. Vuoden 2010 aikana veljekset saivat auton vihdoin kokonaisuudessaan mieleisekseen ja auto alkoi jo teknisesti kestämään. Auton nykyisen moottorin on rakentanut syksyllä 2009 pitkään rallia harrastanut Timo Mäki.